-
CRM-integratie
- 2Solar Software
- 4PS
- Accelerate
- AccountView
- Act!
- AdminPulse
- AFAS Profit
- AFAS Small Business
- AGP Kerridge
- Alexion
- ANVA
- Arbor
- Archie
- Assistent
- Assu
- Audev CarIT
- AuditCase
- Aurora teleQ
- Baka Glass
- Basenet
- Belco
- BIM4Production
- Bloxs
- Booking Experts
- BouwInfosys
- BromCom
- Bullhorn
- ByteGear
- Carerix
- CATSone
- CClaw
- Clientbox
- Clientbox -RC
- CMG
- Codex
- Compenda
- ConnectWise
- CSS-Car-Systems
- DATEV pro
- Dation Rijschoolsoftware
- Datto Autotask
- DIAS Assurantie
- Donorfy
- Dynamics Empire
- Efficy
- Embrace Cloud
- Epona
- EveryOffice
- Exact Online
- Exact Synergy
- Exquise
- Exquise Next Generation
- EyeMove
- Faster Forward
- Finly
- fixfin
- Flexkids
- Freshdesk
- Freshservice
- Fox Contact
- Fysiomanager
- Gilde Software HandSoft Pro
- Gripp
- HaloPSA
- Healthconnected HAPIS
- HealthConnected HIS
- HelloFlex
- HiX
- HubSpot
- HubSpot embedded
- iDAS – BeesdA2
- IDEXX Animana
- In2CRM
- Inserve
- Itris ViewPoint
- Itris ViewPoint VIP
- KidsVision
- KING Software
- Kolibri
- Lightspeed eCom
- Lime
- Logic4
- LogicTrade
- Magento 2
- Magister
- Medicom – Pharmapartners CRM
- Mews
- MicroHis
- Microsoft Dynamics 365
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Microsoft Dynamics NAV
- Myneva
- Nedap Ons
- Neoforce
- NEXTassyst
- NEXTmatters
- Notarisdossier
- Novadent
- Oase Dental
- Odoo
- Office365
- Oracle® Hospitality Suite8
- Oracle NetSuite
- OutSmart
- PerfectView
- Pharmacom
- Pipedrive
- Plainwise
- Pulse
- Radar
- Realworks
- Recranet
- RecruitNow
- Regie
- ResalePartners
- RobinHQ
- Salesforce
- SalesProf
- Sanday Apotheek
- Sanday Huisarts
- SAP Business One
- SAP C4C
- ServiceNow
- Sherpaan
- Simar
- Simplicate
- Smart Stone
- Smart Trade
- Smokeball
- SpinOffice
- Software Gemak (Multivers)
- Stratech
- Store365
- SugarCRM
- SuperOffice
- SuperOffice On-Site
- Syntess
- Tanss
- TaxSys Pro
- Teamleader
- The Layer
- TIQ Time
- Trengo
- Tobias AX Aareon
- TOPdesk
- Tribe
- Twinq
- Otys
- Virtuagym
- Visma Djuma
- WinTax
- WinTree®
- WooCommerce
- XPS
- xxllnx Zaken
- Yellow Yard
- Zendesk
- Zendesk Talk
- Zig
- Zoho
- Zoho Bigin
- Zoho Desk
-
Data & Rapportage
-
Productiviteit
-
Facturatie
-
Chat
-
Algemeen
AFAS software | Voys Partners
Combineer de maandelijkse export van Voys Partners met AFAS software en automatiseer de facturatie van je VoIP
Overzicht
Factureren kan een tijdrovende klus zijn. De facturatie van de diensten die je via Voys Partners aan je klanten levert, hebben wij zoveel mogelijk voor je vereenvoudigd. Met deze integratie kun je via een paar stappen eenvoudig maandelijks je klanten factureren vanuit je eigen boekhoudsysteem AFAS.
Features
Facturatie binnen Voys Partners vindt altijd plaats op de eerste dag van de maand. We sturen je een inkoopnota met het verbruik van al jouw klanten. Daarnaast verwerkt Voys Partners voor al je klanten de verkooptarieven van alle gesprekken en diensten, conform het prijsplan dat elke partner zelf in de portal kan instellen. Na het verwerken van alle data, kunnen partners al in de loop van de ochtend voor zichzelf een facturatie-export maken. Ook kunnen wij geautomatiseerd deze export genereren en naar je mailen. Door de export te importeren in AFAS, kun je je klanten eenvoudig maandelijks factureren vanuit je favoriete boekhoudsysteem.
Technisch
De CSV die de basis vormt voor de AFAS facturatie wordt gebaseerd op de export afgenomen diensten en de belgegevens uit de portal. Door deze twee export samen te voegen tot één, ontstaat de mogelijkheid om de samengestelde CSV te importeren in AFAS. AFAS maakt van de geïmporteerde CSV individuele pakbonnen op klantniveau. Deze pakbonnen kun je omzetten naar facturen.
Compatibiliteit
Voor deze integratie zijn geen aanvullende diensten nodig. Voys Partners zorgt er automatisch voor dat je maandelijks een CSV-bestand ontvangt met daarin de te factureren bedragen.
Configuratie instructie
Check onze wiki-pagina voor de algemene facturatie instructie.
Uitdraai export
De CSV die de basis vormt voor de AFAS facturatie wordt gebaseerd op de export afgenomen diensten en de belgegevens uit de portal.
Afgenomen diensten
Voor de afgenomen diensten moet de indeling worden zoals onderstaand:
Kolom A – Relatie
Kolom B – Klantnummer (zoals in tabblad klanten)
Kolom C – Dienstafnemer
Kolom D – Datum (welke hier echter meestal leeg is)
Kolom E – Einddatum
Kolom F – Aantal
Kolom G – Type
Kolom H – Beschrijving
Kolom I – Kolom stuksprijs invoegen (formule kolom J / kolom F)
Kolom J – Totaalprijs
Belgegevens
olom A – Relatie
Kolom B – Klantnummer
Kolom C – Gesprekseigenaar
Kolom D – Account / telefoonnummer
Kolom E – Datum
Kolom F – Kolom inkomend verwijderen, waardoor het de rij aantal wordt. Deze zetten we allemaal op 1.
Kolom G – Kolom tijdsduur en beller verwijderen, zodat kolom G nu bestemming wordt (deze blijft echter leeg)
Kolom H – Bestemmingscode
Kolom I – Kolom stuksprijs invoegen (formule kolom J / kolom F)
Kolom J – Totaalprijs
Nu kopieer je alle belgegevens naar het blad van de afgenomen diensten. Vervolgens selecteer je de kolommen I en J en zet je de celeigenschappen op getal 2 decimalen. Als laatste sorteer je de hele sheet op kolom B, zodat de klantgegevens bij elkaar komen te staan. Dit sla je op als CSV en dan kan het ingelezen worden in AFAS. Nu krijg je dus pakbonnen die je kunt omzetten naar facturen.
Tarief
Aan deze integratie zijn geen extra kosten verbonden.
Integratiepartners
Voys Partners B.V. Lübeckweg 2 9723 HE GRONINGEN partners@voys.nl 050-8009000 KvK-nummer 50159917 |
|
Op de Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.