HubSpot embedded

HubSpot [embedded] CRM connector | Red Cactus

Direct klantinformatie vanuit HubSpot inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep

bc5ced3c80d6-HubSpot_Logo

Overzicht

Het koppelen van de HubSpot embedded integratie aan je telefonieomgeving is enorm belangrijk voor het verbeteren van de klanttevredenheid en het efficiënter kunnen werken. Met integratietool Bubble hoef je tijdens een inkomend of uitgaand telefoongesprek niet meer handmatig op zoek te gaan naar klantgegevens maar verschijnen die direct in een HubSpot pop-up notificatie en kun je van daaruit diverse acties uitvoeren zoals het openen van een klantkaart.

De HubSpot embedded CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.

Schermafbeelding 2020-06-08 om 11.20.43


Embedded pop-up notificatie

Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. Deze integratie zorgt ervoor dat je direct alle relevante klantgegevens in beeld krijgt bij een telefonische oproep. Vanuit het overzicht wat verschijnt, wat ook nog eens volledig naar wens van de gebruiker, afdeling of bedrijf is aan te passen, kun je direct de gewenste actie uitvoeren. De informatie die je kunt weergeven in de pop-up kun je vinden onder tab parameters en de beschikbare knoppen onder tab knoppen. Bij het doorverbinden van een gesprek naar een collega verhuist de klantinformatie mee. Standaard is de pop-up notificatie in HubSpot zichtbaar vanaf het moment dat je softphone, bureautoestel of ander device rinkelt tot het moment dat het gesprek wordt beëindigd.


Functionaliteiten

Naast de genoemde pop-up notificatie mogelijkheden is Bubble voorzien van nog veel meer functionaliteiten. Als je ook andere applicaties gebruikt kun je, indien gewenst, zelfs de de CRM-informatie of knoppen van andere applicaties tonen in de HubSpot integratie. De volledige lijst met functies is te vinden onder tab functies, maar we hebben alvast een aantal belangrijke voor je op een rij gezet:

  • Bubble is een HubSpot "calling provider" waardoor je de officiële bel-iconen binnen HubSpot kunt gebruiken.
  • Met Call Control bedien je je bureautoestel, softphone of andere device direct vanuit HubSpot  (mits je telefonieplatform dit ondersteund).    
  • Doorzoek eenvoudig CRM-contactgegevens in de Searchbar en voer de gewenste actie uit (bellen, whatsapp, Teams chat, mail, etc.).
  • Indien er meerdere relaties bekend zijn onder één nummer kun je met de Multi-result functie door de resultaten bladeren.
  • Met de Wisselgesprek functie kun je eenvoudig switchen tussen de pop-up notificaties van inkomende telefonische oproepen. 
  • Dankzij de Call History functie zie je alle contactmomenten met het telefoonnummer van de laatste 90 dagen zodat je direct kunt zien welke collega als laatste contact heeft gehad.
  • Aan het einde van elk gesprek wordt er een Call Registratie naar het CRM gepusht, zodat elk gesprek onder de relatiekaart in het CRM wordt gelogd.
  • Maak direct een gespreksnotitie met de Call Note functie die samen met de Call Registratie wordt gelogd en zichtbaar wordt voor jou en je collega's in de Call History.
  • Bepaal zelf het Thema Modes door de kleuren op dag- of nachtmodes te zetten. 
  • Eenvoudig en veilig inloggen op basis van Single sign-on (Microsoft, Google of Apple account). 

Maatwerk

Om aan jouw specifieke maatwerk wensen te kunnen voldoen, is Bubble voorzien van de module Automations. Met deze module is het mogelijk om je eigen If-This-Then-That flows toe te voegen. Denk bijvoorbeeld aan het uitvoeren van een script of het automatisch open van het callnotitie scherm in plaats van dat je die open moet klikken.


Technisch

Bubble – en daarmee de HubSpot Software CRM connector – koppelen aan je telefonieomgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonieomgeving maar één ding hebben ze allemaal gemeen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. 


Compatibiliteit

Bubble is een applicatie die zowel lokaal als centraal geïnstalleerd kan worden. De applicatie is beschikbaar voor zowel Windows als MacOS gebruikers.

De Red Cactus Bubble applicatie is getest in combinatie met Voys Partners. 
Binnen het platform is de volgende module noodzakelijk:

  • Gespreksnotificaties

Tarief

Tarieven zijn zichtbaar in de onze prijslijst, welke opvraagbaar is via partners@voys.nl.


 

Schermafbeelding 2020-06-08 om 11.20.43

Op de Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.