CRM integratie | Clientbox
Direct klantinformatie vanuit Clientbox inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep

Overzicht
Met de Clientbox CRM connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Clientbox en kun je direct de klantkaart openen.
Features
De integratie zorgt ervoor dat inkomende en uitgaande oproepen automatisch in je urenregistratie worden opgenomen. Wanneer je een lopende tijdsregistratie hebt wordt deze onderbroken en na het beëindigen van je telefoongesprek kies je er voor om door te gaan met hetgeen je bezig was of om die tijdregistratie niet te hervatten en een andere registratie te starten.
Technisch
Binnen Clientbox activeer je de koppeling, dan wordt er een unieke URL gegenereerd waar de data naartoe wordt gestuurd zodra je deze in je portal hebt toegevoegd. Deze URL voeg je in je Voys Partners beheeromgeving toe onder de Gespreknotificatie API.
Compatibiliteit
Je hebt hiervoor CRM, Urenregistratie en een actieve Voys Partners koppeling nodig.
Binnen het platform is de volgende module noodzakelijk:
- Gespreksnotificaties
Tarief
Deze koppeling kost maandelijks € 2,00 exclusief btw.
Over integratiepartner
Op de Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.
