Integreer chat in de portal | Voys Partners
Met HubSpot chat integratie wordt chatten met je klanten binnen de Voys Partners portal mogelijk

Overzicht
Klanten kunnen middels HubSpot chatflows direct in de Voys Partners portal vragen stellen als zij ergens tegenaan lopen. Daarnaast zie je als partner direct op welke pagina de klant zich bevindt. Het chatvenster wordt alleen getoond aan klanten die ingelogd zijn in de Voys Partners portal. Door chat te integreren kun je een betere klantbeleving geven aan je klanten.
Features
Klanten kunnen op deze manier direct in de portal vragen stellen als zij ergens tegenaan lopen. Daarnaast zie je direct op welke pagina de klant zich bevindt. Het chatvenster wordt alleen getoond aan klanten die ingelogd zijn.
Technisch
Om gebruik te maken van deze integratie dien je een HubSpot account te hebben.
Compatibiliteit
De HubSpot chat integratie is getest in combinatie met de Voys Partners portal.
Er zijn geen aanvullende diensten vanuit Voys Partners noodzakelijk.
Configuratie instructie
Configureer binnen je eigen HubSpot omgeving de gewenste chatflow.

Volg hierin de instructies waarin HubSpot op diverse manieren in voorziet.

Wanneer je de chatflow volledig geconfigureerd hebt geef je daarna je HubSpot HubID door aan Voys Partners. Voys Partners koppelt dan je HubSpot HubID met je Voys partner-omgeving, waardoor chatten voor je eindklanten in de portal mogelijk wordt.
Tarief
HubSpot kent verschillende prijsplannen, afhankelijk van het aantal uit te voeren taken. vanuit Voys Partners worden er geen extra kosten
Integratiepartners
|
Voys Partners B.V. |
|
Op de Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.
