Simar CRM connector | Red Cactus
Direct klantinformatie vanuit Simar inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep

Overzicht
Met de Simar CRM connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in Simar met de klantinformatie, offerteoverzicht en het orderoverzicht. Daarnaast kun je vanuit hier de klant openen in 'adresbeheer' en in 'klantcontact'.
De Simar CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
Features
In het Call Registratie scherm zullen de zaken die al bekend zijn over het gesprek automatisch worden ingevuld. Het is aan te raden om in ieder geval het gespreksverslag vast te leggen in het daarvoor bestemde veld, om zo na afloop terug te kunnen vinden waar het gesprek over ging.
Ook kun je vanuit dit softwarepakket uitbellen middels de klik-en-bel functionaliteit.
Technisch
Bubble - en daarmee de Simar CRM connector - koppelen aan Voys Partners is zeer eenvoudig. Na het aanmaken van de gebruikers in de portal hoef je alleen nog maar de unieke link in te voeren in de Gespreksnotificatie module binnen de omgeving. Het softwarepakket Simar wordt gekoppeld op basis van onze connector waarbij de pop-up van Bubble (en daarmee de functionaliteiten van de Bubble app) wordt uitgeschakeld, omdat de pop-up van Simar deze functie overneemt.
Compatibiliteit
Bubble is een applicatie die zowel lokaal als centraal geïnstalleerd kan worden. De applicatie is beschikbaar voor zowel Windows als MacOS gebruikers.
De Red Cactus Bubble applicatie is getest in combinatie met Voys Partners.
Binnen het platform is de volgende module noodzakelijk:
- Gespreksnotificaties
Tarief
Tarieven zijn zichtbaar in de onze prijslijst, welke opvraagbaar is via partners@voys.nl.
Op de Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.
