Zig CRM connector | Red Cactus
Direct klantinformatie vanuit Zig inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep
Overzicht
Met de Zig CRM connector verschijnt er bij een inkomende oproep direct de klantinformatie in het klant volg systeem (KVS).
De Zig CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
Features
Met de ZIG connector verschijnt bij een inkomende oproep direct de klantinformatie in het klant volg systeem (KVS). Daarnaast kun je vanuit dit softwarepakket uitbellen middels de selecteer-en-bel functionaliteit. Als de klant belt van een onbekend nummer en dus niet de juiste klantkaart verschijnt, dan kan de medewerker de klant alsnog handmatig opzoeken in het KVS.
Technisch
Bubble - en daarmee de Zig CRM connector - koppelen aan Voys Partners is zeer eenvoudig. Omdat Zig KVS zelf een ingebouwde telefoniekoppeling heeft, kan de pop-up van Bubble (en daarmee de functionaliteiten van de Bubble app) uitgeschakeld worden. Het is ook mogelijk om ze beiden te gebruiken waarbij Bubble het telefoonnummer van de beller toont, de collega’ die als laatst contact heeft gehad en een knop op de relatie in Zig KVS te openen.
Na het aanmaken van de gebruikers in de portal hoef je alleen nog maar de unieke link in te voeren in de Gespreksnotificatie module binnen de omgeving.
Compatibiliteit
Bubble is een applicatie die zowel lokaal als centraal geïnstalleerd kan worden. De applicatie is beschikbaar voor zowel Windows als MacOS gebruikers.
De Red Cactus Bubble applicatie is getest in combinatie met Voys Partners.
Binnen het platform is de volgende module noodzakelijk:
- Gespreksnotificaties
Tarief
Op de Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.
