TIQ Time

TIQ Time CRM connector | Red Cactus

Direct klantinformatie vanuit TIQ Time inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep

images (2)-1

Overzicht

Het koppelen van TIQ Time aan je telefonieplatform is enorm belangrijk voor het verbeteren van klanttevredenheid en efficiënter werken. Met onze integratietool Bubble wordt aan het einde van het gesprek een tijdsregistratie naar TIQ Time gestuurd, zodat deze facturabel gemaakt kan worden. 

De TIQ Time CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.

Schermafbeelding 2020-06-08 om 11.20.43


Gateway

Voor deze integratie fungeert Bubble als een gateway. Dit betekent dat je alle pop-upfunctionaliteiten van Bubble kunt uitschakelen, omdat Bubble in deze configuratie er alleen voor zorgt dat jouw telefonieomgeving kan communiceren met TIQ Time.


Functionaliteiten

De integratiemethode zorgt ervoor dat je aan het einde van het gesprek een tijdsregistratie in TIQ Time te zien krijgt. Optioneel kun je een tweede legal pakket koppelen om meer informatie over de beller te verkrijgen. Indien beschikbaar en van toepassing, kun je aan het einde van het gesprek een zogenaamd MatterID meegeven, zodat de tijdsregistratie direct aan een zaak gekoppeld kan worden in TIQ Time.

Naast de genoemde gateway-functie biedt Bubble nog veel meer functionaliteiten. Zo kun je bijvoorbeeld meerdere CRM-integraties activeren onder dezelfde gebruiker, zonder extra kosten, wat handig kan zijn als je meerdere softwareapplicaties binnen je bedrijf gebruikt. Hieronder hebben we alvast een aantal belangrijke functies voor je op een rij gezet:

  • Uitbellen met één muisklik op een telefoonnummer in je CRM, browser of ander programma met de Klik&Bel functie.
  • Aan het einde van elk gesprek wordt er een Tijd Registratie naar TIQ Time gepusht, zodat elk gesprek in TIQ Time wordt gelogd.
  • Eenvoudig en veilig inloggen op basis van Single sign-on (Microsoft, Google of Apple account). 

Maatwerk

Om aan jouw specifieke maatwerk wensen te kunnen voldoen, is Bubble voorzien van de module Automations. Met deze module is het mogelijk om je eigen If-This-Then-That flows toe te voegen. Denk bijvoorbeeld aan het uitvoeren van een script of het automatisch open van het callnotitie scherm in plaats van dat je die open moet klikken.


Technisch

Bubble – en daarmee de TIQ Time Software CRM connector – koppelen aan je telefonieomgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonieomgeving maar één ding hebben ze allemaal gemeen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. 


Compatibiliteit

Bubble is een applicatie die zowel lokaal als centraal geïnstalleerd kan worden. De applicatie is beschikbaar voor zowel Windows als MacOS gebruikers.

De Red Cactus Bubble applicatie is getest in combinatie met Voys Partners. 
Binnen het platform is de volgende module noodzakelijk:

  • Gespreksnotificaties

Tarief

Tarieven zijn zichtbaar in de onze prijslijst, welke opvraagbaar is via partners@voys.nl.


 

Schermafbeelding 2020-06-08 om 11.20.43

Op de Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.